Emaitzak: 32

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (4)
la venta de servicios por internet, el uso de los GDS (Global Distribution System) o la difusión de información a través de las nuevas redes sociales (Youtube, Facebook, etc.). Internet bidezko salmentak, GDS (Global Distribution System) sistemen erabilera edo informazioa sare sozial berrien bidez zabaltzea (Youtube, Facebook eta abar).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Prueba de ello son los viajes que cada vez más turistas organizan de forma individual a través de internet, la presencia de nuestras empresas turísticas en las principales redes sociales como Facebook o Youtube o las acciones de marketing directo realizadas por empresas y destinos con el fin de informar constantemente a sus clientes y mantener una relación estrecha con estos. Horren erakusgarri dira gero eta turista gehiagok, beren kasa, Internet bidez antolatzen dituzten bidaiak, turismo-enpresek sare sozial nagusietan (Facebooken eta Youtuben, adibidez) duten presentzia edo turismo-enpresa eta -helmugek antolatzen dituztenzuzeneko marketineko ekintzak bezeroei etengabe informazioa helarazteko eta haiekin harreman estua izateko.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Consiste en la utilización de la tecnología web basada en comunidades de usuarios y otros servicios como las redes sociales, los blogs o los wikis que fomentan la colaboración y el intercambio ágil y eficaz de información entre los usuarios de la comunidad o la red social. Komunitateko edo sare sozialeko erabiltzaileen arteko lankidetza eta informazio-truke arin eta eraginkorra sustatzen duten erabiltzaile-komunitateetan edo sare sozialetan, blogetan edo wikietan oinarritutako web-teknologiaren erabileran dago oinarritua.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En otras palabras, hoy en día cualquier persona puede añadir información a la web de forma sencilla, utilizando diferentes portales, redes sociales, comunidades virtuales, etc. Bestela esanda, gaur egun edonork gehitu dezake erraz informazioa webgunean, atariak, sare sozialak, komunitate birtualak eta abar erabiliz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (3)
Según informa Susan Adams en elblogdeForbes, casi el 90% de las empresas se plantea utilizar las redes sociales para encontrar nuevos candidatos frente al 83% que afirmaba hacerlo hace un año. Susan Adams-ekForbesblogean adierazi duenez, enpresen ia % 90en asmoa da sare sozialak hautagai berriak bilatzeko erabiltzea; duela urtebete % 83k baliatu zuen bitarteko hori.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para quienes buscan trabajo, estos datos demuestran la importancia de tener un perfil activo en sitios como LinkedIn, Facebook o Twitter, y realza el hecho de que lo que dicen y hacen en las redes sociales puede afectar a su carrera. Datu horiek argi eta garbi erakusten dute zeinen garrantzitsua den, lan bila dabiltzanentzat, profil aktibo bat izatea LinkedIn, Facebook edo Twitter sareetan, eta agerian uzten du sare sozialetan esan edo egiten dutenak beren karrerari eragin diezaiokeela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Finnigan señala que Google+, el nuevo sitio de Google de redes sociales, hace que sea más fácil dividir a los contactos en grupos discretos, como amigos, familiares y contactos profesionales. Finnigan-ek dio Google+ Googleren sare sozialen zerbitzu berriak erraztu egiten duela kontaktuak talde diskretutan zatitzea, hala nola lagunak, familiakoak eta laneko kontaktuak.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
En relación con el formato y su diseño, también debemos plantearnos cuál será elsoportede nuestra agenda cultural –papel, digital o multimedia– y el canal de distribución –buzoneo, radio, prensa, redes sociales, etc.–. Formatuari eta diseinuari dagokienez, pentsatu behar dugu, halaber, zer euskarri izango duen gure agenda kulturalak —papera, digitala edo multimedia— eta banatzeko zer kanal erabiliko dugun —postontziak, irratia, prentsa, sare sozialak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pero se trata además de desarrollar las posibilidades que ofrece Internet en cuanto a sitios web de redes sociales –Facebook, Twiter, Flickr, Tuenti, blogs, Pinterest, etc.,– ya que son herramientas sociales muy utilizadas para la comunicación y la participación, aunque siempre deberemos respetar los principios deontológicos de buenas prácticas profesionales en la difusión o marketing cultural. Internetek sare sozialen webguneei dagokienez —Facebook, Twiter, Flickr, Tuenti, blogak, Pinterest, etab.— eskaintzen dituen aukerak garatu behar dira gainera. Izan ere, komunikaziorako eta parte-hartzerako asko erabiltzen diren tresna sozialak dira, nahiz eta beti errespetatu behar ditugun kultura-hedapeneko eta -marketineko jardunbide profesional egokien printzipio deontologikoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y hablando de difusión y comunicación..., preparad en asamblea de clase un debate sobre la utilidad que pueden tener los blogs y las redes sociales comoFacebooken un plan demarketing. Eta hedapenaz eta komunikazioaz ari garela..., prestatu ikasgelako asanbladan eztabaida bat blogek eta sare sozialek —Facebook-ek esaterako— zer baliagarritasun izan dezaketen marketin-plan batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las redes sociales en la web van un paso por delante en la capacidad de reacción ante experiencias y acontecimientos, respondiendo a gran velocidad. Webguneko sare sozialak urrats bat lehenago doaz esperientzia eta gertaeren aurrean erreakzionatzeko gaitasunean, bizkortasun handiz erantzuten baita.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El correo electrónico y otros sistemas de transmisión inmediata de la comunicación -servicios de mensajería instantánea, chats, videoconferencias–; la web 2.0, que fomenta la colaboración y el intercambio; y los blogs, las comunidades virtuales y las redes sociales -que pueden agrupar a personas de distintos lugares con preocupaciones comunes- son algunas de estas herramientas que aproximan a profesionales de distintas partes del mundo y permiten compartir e intercambiar conocimiento. Hona mundu osoko profesionalak elkarrekin harremanetan jartzeko eta ezagutza partekatzeko zein trukatzeko aukera ematen duten tresnetako batzuk: posta elektronikoa eta komunikazioa bat-batean transmititzeko beste sistema batzuk (berehalako mezularitza-zerbitzuak, txatak, bideokonferentziak, etab.); 2.0 webgunea, zeinak elkarlana eta trukea sustatzen baititu, eta blogak, komunitate birtualak eta sare sozialak, zeinek antzeko interesak edo kezkak dituen hainbat lekutako jendea biltzen duten.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Charla coloquio sobre los peligros de las redes sociales en estudiantes de ESO. Solasaldia sare sozialek DBHko ikasleentzat dituzten arriskuei buruz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Estos circuitos son un importante eje de difusión de las campañas, gracias a las cuales se puede llegar a otro público que no accedería a las páginas de las entidades pero que a través de la red social sí que consulta o se interesa por determinados temas. Zirkuitu horiek kanpainak hedatzeko ardatz garrantzitsua dira, eta, haiei esker, erakunde horien orrietara sartuko ez litzatekeen baina sare sozialen bidez zenbait gairekiko interesa adierazten duen jendearengana irits daiteke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (2)
Publicidad obtenida gratuitamente en medios de comunicación, programas, redes sociales, etc., sobre la empresa, los productos o servicios. Enpresari, produktuei eta zerbitzuei buruz komunikabideetan, saioetan, sare sozialetan eta abarretan egiten den doako publizitatea.

Materiala: Animazio turistikoa

Nuestros clientes no suelen subir fotos de sus actividades en nuestro hotel a sus redes sociales. Gure bezeroek ez dute jartzen sare sozialetan gure hotelean egiten dituzten jardueren argazkirik.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Optimiza tu perfil en una red social para profesionales tipo LinkedIn. Optimizatu zure profila profesionalentzako sare sozialetan, LinkedIn edo tankerakoetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En EEUU, las empresas utilizaron en sus procesos de reclutamiento en el 2011 la red social LinkedIn (87 %), seguido por Facebook (55 %) y Twitter (47 %). AEBetan, enpresek LinkedIn sare soziala baliatu zuten 2011n langileak kontratatzeko (% 87), eta, ondoren, Facebook (% 55) eta Twitter (% 47).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

d)Tu presencia en los medios sociales, las plataformas donde te presentas, y las redes sociales. d)Bitarteko sozialetan duzun presentzia, zer plataformatan aurkezten zaren, sare sozialak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (9)
Estas técnicas pueden utilizarse individualmente o combinándose, y varían dependiendo del medio escogido para transmitir el mensaje: medios tradicionales (radio, prensa, televisión, etc.) o medios digitales (redes sociales, webs, plataformas de vídeo, etc.). Teknika horiek banaka zein konbinatuta erabil daitezke, eta mezua helarazteko aukeratutako baliabidearen arabera aldatzen dira: bide tradizionalak (irratia, prentsa, telebista...) edo digitalak (sare sozialak, web-orriak, bideo-plataformak...).

Materiala: Sistemen integrazioa

En este caso, la técnica de comunicación consiste en pedir la participación masiva de la gente para que comparta el corto en sus redes sociales. Kasu horretan, jendearen parte-hartze masiboa eskatu dute, film laburra sare sozialetan parteka dezala eskatuz; hori izan da fundazioaren komunikazio-teknika.

Materiala: Sistemen integrazioa

Mediante las páginas web, blogs, campañas en las redes sociales y aplicaciones para móvil. Web-orrien, blogen, sare sozialetako kanpainen eta mugikorrerako aplikazioen bitartez.

Materiala: Sistemen integrazioa

Recuerda que las redes sociales permiten tener una radio de influencia mucho mayor. Gogoan izan sare sozialei esker eragin-eremu askoz handiagoa izan dezakegula.

Materiala: Sistemen integrazioa

La publicidad digital es un medio (la web,las redes… son soportes), la publicidad impresa es un medio (la prensa, las revistas, los folletos son soportes), existen medios audiovisuales (la televisión, la radio, el cine, Youtube son sus soportes…). Publizitate digitala bitarteko bat da (webgunea, sare sozialak... euskarriak dira); inprimatutako publizitatea bitarteko bat da (prentsa, aldizkariak, liburuxkak… euskarriak dira); eta badira ikus-entzunezko bitartekoak ere (telebista, irratia, zinema, YouTube… dira euskarriak).

Materiala: Sistemen integrazioa

Redes sociales son ubicaciones, «sitios» de internet que permiten conectarse entre personas de manera virtual, compartiendo contenidos e interactuando, permitiendo crear grupos, «comunidades» entre personas con los mismos intereses. Jendeari birtualki konektatzeko, edukiak partekatzeko eta elkarrekin aritzeko aukera ematen dioten Interneteko «guneak» dira sare sozialak. Orobat, interes berak dituztenen artean taldeak, «komunitateak» sortzeko bidea ematen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

De las redes sociales más importantes, elrankingpor el número de usuarios es el siguiente: Hauxe dira sare sozial garrantzitsuenak, erabiltzaile kopuruaren arabera ordenatuta:

Materiala: Sistemen integrazioa

Facebookfue creado para fomentar redes universitarias; luego se ha generalizado, y actualmente es la red social que más usuarios tiene (1 650 millones en el 2016), pero en China y Rusia tienen su propio Facebook. Facebook.Unibertsitateko sareak sustatzeko sortu zen; gero, orokortu egin zen eta, egun, erabiltzaile gehien duen sare soziala da (1 650 milioi 2016an), baina Txinan eta Errusian Facebook propio bat dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

¿En la parte inferior vienen las redes sociales en las que participan? Beheko aldean haien sare sozialei buruzko informazioa agertzen da?

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (2)
Bila ezazu merkatuan dauden set-top-box gailuei buruzko informazioa (gutxienez, bosti buruzko. Egin konparazio-taula bat, besteak beste honako alderdi hauek jasoz: bertsioa, sistema eragilea, RAM, ROM, sistemaren bateragarritasuna eta fidagarritasuna, CPUaren ezaugarriak, sare sozialetarako sarbidea eta erreproduzitzen dituen media- fitxategiak. Busca información sobre, al menos, cinco dispositivos set-top-box presentes en el mercado. Establece una tabla compara­tiva que recoja aspectos como la versión, sistema operativo, RAM, ROM, compatibilidad y fiabilidad del sistema, caracte­rísticas de la CPU, acceso a las redes sociales y archivos media que reproduce.

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Entretenimendu-aplikazioak dauzka (lineako jokoak, aplikazio interaktiboak, sare sozialetarako sarbidea...). Cuentan con aplicaciones de entretenimiento como juegos en línea, aplicaciones interactivas, acceso a redes sociales...

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